Şekersiz kek

Bebekler hatta biz büyükler için şekersiz harika bir kek tarifim var.
Keki önceden ısıtılmış 170° fanlı firında 30-35 dakika kadar pişirdim. 
Ben borcamda pişirerek çay bardağı ile verdim
Siz isterseniz minik muffin kalıplarında da pişirebilirsiniz.


Kekim için malzemeler 

2 yumurta
2 yemek kaşığı tereyağ
1 kahve kupası buğday unu
1 çay kaşığı tarçın
1 tatlı  kaşığı karbonat
2 yemek kaşığı kayısı püresi
1/2 su bardağı ılık süt 

Yumurta ve oda sıcaklığındaki tereyağı 10 dakikaya yakın köpürene kadar çırptım.
Un, karbonat,tarçın,süt,kayısı puresini de ekleyerek spatula  ile karıştırıp. Tereyağ ile yağlanmış borcama doldurdum.

Ilk sıcağı çıktıktan sonra çay bardağı ile keserek şekil verdim.
Tarifini beğendiyseniz beni takip etmeyi unutmayın.

Arti bir anne 🤗









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar